glasgow

hallå där, jag är jävligt trött och jag får panik för jag sitter och får en bild av alla tetrisbitar som faller ner framför mig, asså man blir helt galen av det där spelet. beroendeframkallande. idag blev det en tur till stan som vanligt, med molly, ovanligt.
jag bytte min keps igen, haha, jajaj nu är jag riktigt nöjd! vi gick förbi panini ( där molly och jag ska prao) och kikade in lite, sen blev det en promenad i gamla stan. mysigt. nu har jag tränat, kollat på tila tequila. annars hände nog inget idag, eller dexter sparka sönder en glasdörr i skolan och fick åka in och sy. det var skitäckligt för en stor glasbit satt fast i hanns hälsena.

faktiskt åt vi inte på donken, det är en bild från i fredags. vårt nya mål är inget donken på flera månader!

Kommentarer
Postat av: lina

hahaha ja jag längtar fan till nästa måndag haha :D

hahahahhahhaahhahhaha neeej aldrig i livet att jag tänker vara tillsammans me honom haha xD . du kan få vara me honom hahahahhahahaha xD

<33333333333333333

2009-03-24 @ 21:59:28
URL: http://crippenina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0