sista kvällen som fjortis!

tjatjatja, har tränat kunde inte sluta garva nån gång, vi hade sex och samlevnad idag för första gången, det vi gjorde var att prata om drömkillen/drömtjejen, jag vill att min drömkille ska vara skejtare och var lite ghetto nästan vilket alla i klassen gjorde som världens påhopp. alla går och tjatar om att jag borde snacka med en som heter mohammed som bor i världens ghetto. det var inte direkt sån människa jag tänkt mig :P jaja om 40 minuter är jag byxmyndig! :D hääärligt!


hjälp, vilka hetingar som fastnat på bild här då!
/amandaa.

Kommentarer
Postat av: lina

hhahahaha, joo du är iallafall lika rolig som hon är! XD haha jag garva hela träningen typ, speciellt när en viss person inte kunde hålla handen i styr :P HAHAHAHAHAHAH

<33333333



HAHAHAHAHAHAH FY FAN VAD ROOLIGT DET VAR XD

<3333333333333333

2009-03-17 @ 09:43:07
URL: http://crippenina.blogg.se/
Postat av: lina

ojda HAHAHAHA XD

JA MÅ HU LEVA JA MÅ HU LEVA JA MÅ HU LEVA UTI HUNDRADE ÅR . JAG VISKA DU LEVA JAG VISKA DU LEVA JAG VISKA DU LEVA UT I HUNDRADE ÅÅR !!!!!!!

ETT FY FARLIGT LEVA FÖR AMANDA SOM FYLLER 8 ÅR IDAG HON LEVE HURRA HURRA HURRA HURRAAAA !!!!! BABAPAAA<333333333333333333333333

2009-03-17 @ 09:45:19
URL: http://crippenina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0