parlamentet med molly!

hallå där!!
idag efter skolan åkte jag och molly till tv-huset och kollade på parlamentet! vi fick komma in även fast vi inte var 18 år :)
det var skitroligt, även fast det inte var så roliga som var där. vi trodde robert gustavsson skulle vara där, bådas stora idol! men det stog väl fel i mejlet vi fick.. jaja det var kul ändå! man skulle vara neutral när dom filmade en, men jag börja bara garva. vi satt på första raden. så klockan 20.30 på söndag får ni hålla utkik efter mig och mollsan :D
efter det var slut åkte jag och träna basket ett tag.
tack till dig molly som bjöd med mig med din biljett!

hade velat att robban var där!

han var där iallafall, sköning han är!!
/ A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0