rings of smoke

hallå, nu har man tränat i 2 och 1/2 timme. jobbigt som fan. har annars haft en trevlig dag med massa solsken, jag har åkt en massa på min nya skateboard, det går väl inte så bra, hahah. åker bara på den inomhus, så har varit nära på att ha sönder massa blomkrukor och skit, mamma gillar inte den iden att jag åker inne i huset. men det är bara för att när jag lärde mig åka enhjuling krasha jag en planta i hallen, hahaha! igår när jag skulle diska så tog jag all disk i famnen och skulle åka in någon meter till köket med skateboarden, men det var en liten tröskel som jag inte såg, så jag flög framlänges. tur att inte mammsen var där vid tillfället. 
så här får ni lite bilder på mig och min nya buddy!



haha jag vet att jag inte tagit bort plasten från brädan, då behåller man ny-känslan bättre!
/sk8-coolingen #1

Kommentarer
Postat av: Molly

Hörru, du och jag måste ut och åka lite nångång! :D <33 föresten skateboarden ska ju vara sliten de e ju snyggast ;) <3

2009-03-31 @ 23:01:29
URL: http://mollis.blogg.se/
Postat av: SOSSO

HÖRRU PRUTTEN! :D

VI MÅSTE HITTA PÅ NÅTT PÅ PÅSKLOVET!!!

DET VAR JU FÖR FAN SJUKTLÄNGE SEN! RIIIINGA MIG

ÄLSKAR DIG <3

2009-04-01 @ 21:21:04
Postat av: SOSSO

HÖRRU PRUTTEN! :D

VI MÅSTE HITTA PÅ NÅTT PÅ PÅSKLOVET!!!

DET VAR JU FÖR FAN SJUKTLÄNGE SEN! RIIIING MIG

ÄLSKAR DIG <3

2009-04-01 @ 21:21:21
Postat av: amanda

JAAAAAAAA!!! JAG RINGER NOG IMORGON! NU ÄR KLOCKAN FÖR MYCKET FÖR ATT DU SKA VARA VAKEN DIN LILLA FISRÅTTA!!!

SAKNAR DIG!!!!

ÄLSKAR DIG OCKSÅ BÄSTIS!

OJ VAD MKT UTROPSTECKEN DET BLEV!!!

2009-04-01 @ 22:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0