road runner

hallååjsan, idag var det en trevlig dag, var på skratthumör hela dagen i skolan.
När jag kom hem åt jag sushi sen åkte jag till sigtuna och träffade min älsklingshäst, eftersom den är på tillridning har jag inte ridit på mer än en månad, men det gick jättebra ändå. Fast när jag skulle gå ut från stallet med min häst ställer hon sig på min fot (och ja min häst väger nästan 600 kg så ni kanske fattar att det gör ont), nu är min tånagel helt blå och tån är uppsväld. skitsamma, det bästa var att jag fick träffa min första ponny jag fick när jag var tio som nu står i samma stall. hade inte sett honom på nästan 2 år, det är verkligen världens sötsate häst!


haha, jättegamla bilder på mig och min gamla ponny plutt Roddan.

Kommentarer
Postat av: lina

jaha vad kul . eller ?:D

jag ska snart ta bort sminket och tvätta fejan ;)

nopp det gjorde ja inte . inte du heller va ?=)<33333333333333

2009-03-18 @ 23:18:04
URL: http://crippenina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0