Kattfis fyller år idag!

hallojsan. idag är det fredag den 13:e, men känner att ingen har tänkt på det, inte jag heller. eller  juste min storasyster fyller 17 år idag, grattis säger jag!  har haft engelska prov och det gick bra :D fick tillbaka mitt fysikprov och när jag kontrollräknade det så såg jag att jag hade fått 7 poäng för lite!! så jag fick 45/50. jag tappade bort min mobil efter jag haft idrott, den första tanken som kom när den var borta var "faan nu har jag ju ingen musik att lyssna på påvägen hem i bussen" haha, men jag hitta den tillslut kvar uppe i gympasalen. nu tittar jag på top model och käkar smoothie. ska alldelles snart kila iväg på träning.

stoooraasyster fyller år idag! :D

smooothieee

/aaaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0