plast-grandpa

heej!!
jag har haft min låtsas farfar på besök hemma hos min familj på middag, för att fira mig, syrran och mammas födelsedag. marsbarn hela bunten. jag fick väldigt fina saker av honom!
en bluetouthhögtalare till mobilen
en skateboard
en gitarrstämmare till min jävligt ostämda gitarr!
det tackar jag för uffe puffe!
annars har jag haft stalltjänst klockan 8 på morronen, mockat 7 st boxar och sopat massor. sen blev det direkt till matchen i hästkläder. vi spela kvartsfinal, vi förlora. och seriöst var det dommarens fel, dom var jävla råtthuvuden som inte kunde ett skit!
full rulle hela dagen, nu jobbar jag lite på min bilduppgift.



dagens inkomst :D juste jag har glömt lägga upp det jag fick av päronen, det kommer väl snart!
/AS


Kommentarer
Postat av: Molly

asså Jag tyckte bara att dirty dancing killen var snygg när han var ung inte nu! och Daniel craig e snygg! bara för att du tänder på Ryan som ser ut som 12 :P <333

2009-03-29 @ 23:43:02
URL: http://mollis.blogg.se/
Postat av: Molly

Neej fulful! :D <333

2009-03-30 @ 14:51:59
URL: http://mollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0