vem hatar inte söndag?!

igår var jag ensam hemma så jag ringde nicole som även mig precis kommit hem från ramis. det blev inte som vi tänkt oss, men det var väldigt trevligt ändå!
idag skulle det bli plugg och städning, blev lite städning och en sida läste i boken, inte bra där.. blev lite snack med glärran om hur vi ska komma över alla minnen från ramis, för vi båda blir så deprimerade när vi tänker på det. saknar alla sköna typer, och alla gånger vi failade framför alla i liften och gjorde flera vålter i snön. eller när jag hoppade från sittliften för att hämta nikkis stav som jag kastade ner och höll på att få liften i skallen och några skrek att de ville ha mitt nummer XD
jaja ska bli äckligt med skolhelvete imorgon, men trevligt att träffa lite underbara vänner igen! postivt tänkande.
klara, nikki och jag i fjällen!




/puss o hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0