varför är det alltid jag som tabbar mig?!

två inlägg på rad, mkt o berätta ;)
jag har tabbat mig ggr två nu på kvällskvisten.
*jag skulle gå på toa, men jag palla inte stänga dörren. jag sätter mig och kissar med vidöppen dörr när min syrra kommer in o garvar och säger att mattias (hennes kille) är här precis utanför i köket. hahah jag visste inte ens att han var här. ifall jag vetat det skulle jag stängt och låst dörren..
* sen skulle jag precis gå och duscha, när jag kommer på att jag först måste gå och äta ett chips i vardagsrummet. jag har redan knäppt byxorna som nästan är i knävecken, trodde ingen satt i soffan. men jo självklart sitter becca och mattias där XD haha jag låtsades som det regna och drog upp byxorna skitfort!

TAABBE.

lite från igår som kom hem från forum:


ett par gladiatorsandaler från nån ny konstig affär bara för kosingen 229:- perfekta till barcelona i påsk.

bytte min blåa keps till en större storlek o annan färg, ska kanske byta igen till en likadan fast svart NY-märke ;)

/puss.

Kommentarer
Postat av: Helena

Va fina gladiatorskorna var!! :D Nu kan vi tillsammans äga folk på skor :P haha <3333333

2009-03-23 @ 17:44:25
URL: http://helenaalinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0