piaggo

idag var jag och pappa i enköping och hämta min nya moppevän brutus, väldigt fin tycker jag :D tycker att ciao är snyggast, men dom går ju så risigt! körde runt lite i kvarteret, jag var ganska dålig fick panik ibland. nu är det många motordrivna fordon här i familjen har jag räknat ut 3 bilar, en jobb-bil, en moppe, en motorcykel, en motorbåt och en fyrhjuling. det är pappsen som gillar sånt, mamma har hästen :D 
idag fick jag en ganska dålig nyhet, men nu ska vi inte förstöra allt bra, utan det tar jag imorron!




HAHAHAHAHAHA, JAG SÄGER BARA DET! PAPPA TVINGA MIG TILL DESSA TVÅ "POSARBIDLER PÅ NYA MOPPEN"

SATSAREN ÄR VERKLIGEN I FARTEN!
/amanda!

Kommentarer
Postat av: Molly

Naajs moppe! :D

2009-05-19 @ 22:50:17
URL: http://mollis.blogg.se/
Postat av: Helena

Hahaha amanda du är så rolig :D

Moppen var jättesnygg <3333

2009-05-20 @ 08:58:50
Postat av: amanda

TAAACCCK SÅ MYCKET! :D <333

2009-05-20 @ 23:38:08
URL: http://amandathebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0