estar pasando la aspiradora

hejjj.
jag har galet mkt i skolan matteprov i måndags, skitstor so-inlämning idag, spanskaprov och sticka tills imorron och engelska glosor tills på torsdag. inatt satt jag då uppe till två och gjorde so, sen somnade jag och var tvungen att gå upp klockan åtta o sabba min sovmorgon när jag annars brukar gå upp vid tio. aja nu är skiten inlämnad iallafall och jag kommer nog somna när som helst, för jag har suttit uppe med alal läxor hela jävla nätterna för att jag inte hinner annars när jag har träning. ikväll ska jag sova innan elva är det bokat på schemat, godnatt!

Kommentarer
Postat av: annabananaa

JAG TYCKTE MIN DESIGN ÄR FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN! JAG HAR FAKTISKT GJORT DEN SJÄLV :P <333333333333

2009-11-24 @ 20:18:49
URL: http://annaistheman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0