black and white

halåååjj, ligger lite efter här i bloggen. jag tar om lördagen nu då :)
jag var i göteborg på reunion party, åkte buss från klockan 12-18.30 med dennis o ämändis. sen träffade vi malin och hanna i lisebergshallen. där gjorde vi allt möjligt, träffade kompisar från malta och andra man känner. dansede lite och jag hanna o malin var med o spela basket, hehe :D
klockan 12 på natten åkte vi buss hem, jag o amanda sov nog max 30 minuter. jag försökte sova men det gick inte så bra, mandis o  jag la  oss på golvet i gången och förökte slumra där men vi bara skrattade åt andra som sov och en killes fötter, låter ju kul. tillslut la jag mig själv på golvet men så fort jag somna var det någon som klev på mig, när jag kom hem vid 7 la jag mig o sov tills lisa väckte mig vid 13.










temat var black and white ;)
pusss!


Kommentarer
Postat av: mhalin,

MEN AMANDA ! vad är det för seeexxiiiga bilder du har lagt ut på mej! ;O



hoppas du får det kul i VEEENZUELAA ! ;D

2009-10-22 @ 22:22:46
URL: http://cconfused.blogg.se/
Postat av: mhalin,

MEN AMANDA ! vad är det för seeexxiiiga bilder du har lagt ut på mej! ;O



hoppas du får det kul i VEEENZUELAA ! ;D

2009-10-22 @ 22:23:11
URL: http://cconfused.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0