jaa duuu.... brutan.

tjoohoo, stressig dag asså. gick i skolan klockan 8-16 :/ sen åkte jag till stallet, efter det blev det basketträning i 2 tim, så nu är jag helt död. hoppas bara jag kan sova bra inatt, för igår trodde jag det var någon i huset och tog fram hårsprayen och tände överallt, fram till att pappa undra vad jag höll på med, då sa jag att jag hade en stark känsla att det var någon i huset. men tillslut gick jag o la mig igen, det blev inte så mycket bättre av att jag läser en beck-bok som är lite scaryy.
förresten igår hände en världs-hit, jag blödde näsblod för första gången, inte så kul som jag förväntat mig. det  var en tabbe av mig att snyta mig när det rann blod, jag trodde man skulle få bort allt då, men det belv snarare tvärtom.

tjockisbild@malta ;) ojj nu blev det värsta länken o allt :O dags att äta klart middag, duscha o sleepa ;)
/puussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0