skolfotot 09

hallåå!
jag sitter här nyduschad o har kollat på idol och precis sett att jag har fått skolfotot :)
det blev faktiskt okej på båda bilderna, woohoo första gången jag inte ser ut som en radioaktiv bäver!
idag har jag hopptränat, gick väldigt bra! nu ska jag läsa lite ur en bokjävel vi läser i skolan, ser fram emot det på hög nivå.

klassfotot, väldigt suddigt blev det i skannern ;) jag står iallafall högst upp i mitten.

haha ser lite råttflinig ut, men bättre än mister surpuppa. och det är dammet på skannern som gör att det ser ut som jag har snor i näsan.

simma lugnt.

Kommentarer
Postat av: Molly

sv; jadå, om jag får på dig förstås ;) <33

2009-09-22 @ 23:28:59
URL: http://mollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0