MONDAYYY

halååå. jag har haft en bra dag, tre lektioner o slutade kl 10.55, då åkte jag hem o åt sen drog jag till stallet och red ut ett tag, efter det kom lisa hem till mig och hon pluggade (jag misslyckades på den fronten) sen tog vi moppen till basketen. nu ska jag duscha och känner nästan att jag vill dö lite av trötthet.
ANNA OM DU LÄSER! nu har du varit i Italien o jag på malta, dags och byta några ord snart va? ;)

HAHA OKEJ, DEN HÄR BILDEN ÄR SÅ JÄVLA FUL OCH KANSKE INTE SÅ STOLT VART DEN KOMMER IFRÅN. MEN JAG SKITER I, VEM LÄSER MIN BLOGG FORTFARANDE LIKSOM, JAG ORKAR INTE LÄGGA ÄCKLIGA EGOBILDER LÄNGRE ;)
/A.

Kommentarer
Postat av: annabanana

byta några ord IMORGON

2009-09-08 @ 11:20:09
URL: http://annaistheman.blogg.se/
Postat av: Erica

JAG LÄSER XD hbahahahhahaha bilden e sköööööönast XD FAN va kul de va!!!! :D<3333

2009-09-08 @ 22:31:03
Postat av: amanda

bra erica :D!! hahahaha den andra bilden som ligger uppe är en riktig katastroooooff!! hahahaha XD

<333

2009-09-09 @ 22:20:02
URL: http://amandathebest.blogg.se/
Postat av: Linn

SKUMPARTYT :O

2009-09-18 @ 22:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0