grym helg!

hejjj bitches.
jag har typ inte skrivit på år, jag vet inte om jag ska sluta skriva här eller inte..  min helg har varit toppen! varit med fjorrar i fredags, basketcup på lidingö, mötte spanskt lag och vann och sen på kvällen till tyresö och fira min 30 åriga kusin, hon hade massa snygga schteekar killkompisar. polisen kom också för att grannen fick någon damp och gav min kusin jonas och hans pappa en rak höger. Min kusin Sara fick massa fina saker och sen fick hon helium o ballonger, haha som någon partyhöjare XD jag andades in massor av det hela kvällen :P
idag har jag varit med en tjej som heter Nathalie som tävlat i hoppning på min häst 110 och 120 cm. det gick ganska bra i båda klasserna :)
ikväll kommer mamma hem från Tyskland, woohooo snart kommer det någon som tvättar och kan laga riktig mat istället för att köpa thaimat o laga falukorv :P
HAHA, HÄR KOMMER NÅGRA AV FRANSMÄNNEN FRÅN MALTA SOM VI LÄRDE LIT SVENSKA :D VISST ÄR DOM DUKTIGA? :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0