nya inköp!

heej! idag var jag länge i stallet och pysslade. red först ut en sväng i skogen och sen gick jag in i ridhuset!
nu har jag duschat, ska välja kläder o sminka mig, sen ska jag laga oxfilé i min ensamhet. mina päron är på landet o becca hos sin boyfriend så jag är all by myself.
men ikväll blir det påskäggsjakt med alma och andra som vill vara med!!
nu måste jag kila, puss!

här kommer lite kläder jag köpte igår när jag var i forum!


ett par blå byxor (tights) vero moda 160:- har ett par likadana beiga, superbilliga o snygga!

söta underkläder för halva priset!

sjal, h&m 80:- jag ska även använda den som ett linne eller typ av strandklänning(visar sen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0