lite från helgen...

Hej!
Det var ett tag sen, jag har inte hunnit eller orkat för det har varit stress mellan allt. Igår efter träningen åkte jag hem till Alva och sov där, gjorde inte så mycket men det var trevligt för det var så längesen sist! Sen på morgonen åkte vi och spela match och vi vann så nu är vi i semi-final i serieslutspelet, najs!
Efter det åkte jag hem och tog en snabbdusch, sen var det iväg på resturang med Glärran, padre och Rebecca. Efter det blev jag och glärran skjutsade till långan där vi skulle träffa några men dom var dissarna så vi åkte och köpte godis och kolla på patrik 1,5 mycket mera värt än att sitta ute vid en jävla sjö!
Lång sammanfattning men det ska bli bättre uppdatering framöver hoppas jag.


el outfit och fyndarkavajen madre skulle slänga som jag han haffa innan.
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0