kollageproffset jaaooow

Idag var jag i stallet och red ute i skogen, helt plötsligt får min häst damp och kastar sig om så att jag flyger av. Jag var redan sur innan för att hon gått och fegat för massa grejer så när hon kasta av mig så gjorde jag som cowboys- kasta mig upp i sadeln och börja galoppera så hon skena iväg. Jag fick bokstavligen damp på henne eftersom hon inte har kastat av mig en enda gång sen jag flyttade med henne till Drevinge.

Annars idag har jag lärt mig dansa foxtrott, vals och bugg! Fick dansa med en och annan skarris ibland asså eftersom vi hade med två sience-klasser.

aaah kolla vad duktig jag är som klarar av det här! En grå hatt ska införskaffas snarast! denna är från H&M och kostar bara 99:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0