Kidnappad

Heeeeeejj!! Idag har jag även tagit ett passfoto, ni får se i veckan hur hemsk o ful jag blev, men inget slår nog det förra!! Men nu måste jag sova var fetaa trött imorse.

En annan lite läskig sak som min syrra berättade idag efter att precis ha kommit hem från en klassresa i Riga (Lettland eller Litauen??). Hon hade varit ute på krogen med klasskompisarna sen gick dom tre stycken tjejer när plötsligt ett gäng packad gubbar lyfter upp henne och försöker gå iväg med henne. Becca skriker allt vad hon kan när hennes tjejkompisar slår dom som håller i henne. Men det hjälper ingenting framtills några killar från hennes klass ser det och springer fram och smäller till dom så hon kommer loss och gubbarna springer därifrån. Fyyfan va läskigt säger jag bara!!!

Goooodnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0