infektion i benet

Att föst betala 700 spänn, sen få skavsår i en vecka som spred sig och blev en infektion i benet, en svullen megafot, behöva gå till doktorn och nu käka pencillin i 10 dagar plus att jag inte kan träna varken basket eller rida under den tiden-allt detta var inte en dag i ett par nya Ralph Lauren skor värda för ett öre. Haha
Jag höll på att pissa på mig idag när mamma såg min fot och ringde doktorn på direkten och hon sa att hon trodde det var en infektion som sedan sprids till en blodförgiftning. Jag frågade om blodförgiftning var farligt och sa att det tillslut leder till att man dör om man inte gör något åt det. Och jag kände redan under dagen hur stelheten det spred sig upp i knät. Snacka om att jag fick panic när jag tänkte på vad jag skulle göra i mitt liv om jag behövde amputera ena foten. Men det var lugnt, ska käka pencillin nu ett tag så det kommer bli luuuunch!

mmm, det ser så mysigt ut! Fettooofot :D


Kommentarer
Postat av: Roger

Asssssåååå shit i gatan Björn! Vafan är det där?!

2010-08-31 @ 22:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0