danza kuduro-don omar!

Heeej på er!
Jag har jobbat idag igen sen somna jag när jag kom hem vid strax innan fem, sen drog jag mig iväg till stallet. Var bjuden på fest ikväll men känner att jag kommer somna när som helst så jag orkar inte.
Nu håller jag på att ladda ner lite låtar att kunna lyssna på imorgon när jag jobbar! Imorgon blir sista dagen jag jobbar på ett tag, men nu har jag redan tjänat 1.600 kr på två dagar det är ändå helt okkkk!!

Här är bilder på mig som posar i trädgården med ett halsband som är ett krigshalsband som man ska ta på sig om det blir krig så jag är bra förberedd på al quaidas bombning! Tycker det är lite fint så där med namnet och personnumret inristat! 

Pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0