almish 16 år!

heej. igår blev det lite ändrade planer för kvällen så lisa och alva var hemma hos mig o bara chillade galet! lisa kokade såklart gröt för hela slanten! men det var mysigt för jag var fortfarande sjuk då så det passade bra. idag åkte jag till stallet vi lunch o red ut i snöstormen. Sen blev det lite ändrade planer för kvällen igen, no f3kk3nation som man säger X)... hmm nää nu har jag faktikst tråkigt. ska ta mig o ringa en vän funderar jag på.

till något viktigare:

idag fyller den vackra flicka år vid namn Alma, grattis bäverstjärten! ♥

Kommentarer
Postat av: ALMAAAA

Tackar tackar!!!! :D Vad är det där för bild? :P

2010-02-22 @ 22:59:34
Postat av: amanda

jaa vad ser det ut som?!, en sööööt bild!!!

2010-02-22 @ 23:50:09
URL: http://amandathebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0