årssammanfattning, januari-april

GRYMT JÄVLA ÅR!!!
har gjort massa saker jag aldrig gjort förr det här året, helt sjuka men roliga saker! sen har jag träffat nya underbara människor, rest, skrattat som aldrig förr! aa inget år slår 2009 kan jag konstatera, seriöst jag minns alltid detta år :) orkar inte gör allt i taget gör så mkt jag orkar nu..
så här var året!:
januari: Åre med family, hammrbybacken med corny och här införskaffade jag mig mina turstrumpor X) vann täby cup!




februari: Ramundberget med glärran och nicole. haha underbart skoj!


mars: hmmm, minns inte mkt här?! :P min födelsedag iaf. haha och att jag slog personligt rekord i tuggummibubbla ;) oo juste, jag, lina o fanny gick på ledarkurs o lärde känna tobbe XD


april: barcelona med basketlaget!!!! :D härligt som fan assåå!!! spelade basketcup i uppsala, praoa på panini och var på grönan med molly, haha där spela vi in filmen ta meraaaa foooton!!! :P








Kommentarer
Postat av: Linn

Sv; tusen tack du <3 jag tycker själv min stil är tråkig men man tackar man tackar ;) Med mig är det också bra. Vad roligt att du går på design/bild och form, japp du hade helt rätt att jag går på fotboll men jag kanske vill byta till scen har inte riktigt bestämt mig ännu ;) <3 Svårt val. Gillar din klädstil välldigt mycket, har du någon favorit butik/märke?

KRAMAR <3

2010-01-25 @ 14:38:15
URL: http://linnzzan.blogg.se/
Postat av: Linn

Sv; haha han är ju speciell om man säger så ;)jag tror jag stannar kvar i fotbollsprofilen för vi ska ju också till barcelona i 9an. Ska inte ni åka någonstans? Jag köper kläder från en massa olika ställen hm, monki, weekday och snart kommer ett plagg hem till mig från abercrombie and fitch (längtar) jag brukar handla på lite billigare ställen för då kan man få så mycket för nästan inga pengar alls och ibland handlar jag lite dyrare ;)

Pussar och kramar <3

2010-01-25 @ 20:54:35
URL: http://linnzzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0