budjet vs lyx

Jag kör en som alla tidningar brukar göra, budjet VS lyx.
Jag funderar på att införskaffa mig ett par kilklacksstövlar eller så kallade ankelboots till hösten. Förra året hittade jag ett par råsnygga. Men ska man spara pengarna, jag menar alla mina skor blir alltid förstörda i regnslasket...

Skor - Vagabond: Thelma | Yttersidan av skon

                     Vagabond 899:-                                                             H&M 399:-

h&ms ankelboots har även en dragkejda fast det sitter på insidan. och jag hittar inte den gamla Vagabondskon jag hittade förrut, skillnaden var att den hade en guldig dragkejda vilket jag tycker är snyggare.. Men jag hade även för mig att den var lite dyrare. Men när man jämför dessa skor ser man helt klart att dom till vänster är den största hiten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0