jag älskar det.

Meeen tjaaaa!
Asså jäklar vilken vecka det har varit!
HELT JÄVLA UNDERBAR!
först en helg på Arkö med Glärran där vi hade asnajs och träffade lite olika människor inne i hamnen på kvällarna. Sen tog vi tåget hem och bada lite i poolen här på Ingarö sen skjutsa pappa oss med båten till Sandhamn där vi bjöds på middag och sedan parta vi hela natten fram till halv åtta. Så jävla många sköna människor. Vi var nog i alla båtar i hela hamnen och det var helt sjukt roligt! Samma sak gällde natten därpå, paaarty! På dagarna låg vi och schtekte på stranden och badade med milf-mammorna.
Sen blev tog vi båten hem och jag packa om väskan för kryssning till Finland!
Nu har jag kommit hem från färgan och jag hade det roligt!
Men nu måste jag gå och njuta ännuuu mer av sommarlovet!!


Kommentarer
Postat av: maximilia&cornelia

vilken härlig bild!

hur gammal är du? :)

2010-07-24 @ 17:19:13
URL: http://maximiliacornelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0