balen

Tjaa! Balen igår var GRYM!
Det blev mingel, tre-rätters och en massa nomineringar till människor i skolan :) Sen blev det dans, först lite tjusig variant sen blev det elverket och alla dansa, vi drog till och med upp alla lärare på dansgolvet ;)
Därefter blev det en lång efterfest, det var faktikst riktigt roligt att alla var med och parta! Lite scary moments men mycket skratt. Sen gick jag hem till en kompis och sov där i någon timme för idag var det tidig frukost i skolan plus spexfoto! Jag var en liten grodprins, väldigt ful faktikst!
Jag orkade inte stå för fotandet igår kväll, men antar att det snart blir ett tjockt album på facebook som jag kommer dela med mig av här :)


Vilka läckerbitar!! Några av girlsen från min klass ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0