Beställa snarast!

Hejj! Idag har jag gjorde jag sista provet i grundskolan, svenska prov på ordklasser fyyy :P Efter det åkte jag hem till lisi där vi satt vid datan, prata och tog taberas på hallon och äpplen! Efter det åkte vi moppe till nacka sporthall där det var basketfest :D Jag och lina shakea galet ;)

Hemma hos lisa hitta jag denna klänning som jag glömde beställa sist och satt och beklagade mig hur klantig jag var som måste betala frakt nu när jag beställer den(det var fraktfritt i maj), men nu fick jag ett mejl om jag beställer något nytt inom 14 dagar är det fri frakt, naaajjjs!!!

Den här ligger snarast i brevlådan kan jag bara säga!

Kommentarer
Postat av: Linn

Shit vad grym du var på att sjunga när jag hörde er älskar din röst ! =) Om jag har musik på måndag kom och lyssna så får du höra när jag sjunger :P hih Puss och kram :D

2010-06-02 @ 19:38:51
URL: http://www.stylecastle.devote.se
Postat av: lina

haha, vi sshaaakaaa galet!!! :D

2010-06-02 @ 23:33:55
URL: http://crippenina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0