ljusblåa dagar seglar förbi

Hejj!
Jag orkar inte skriva lika ofta nu på sommarn som ni kanske märker, det finns så mycket roligare saker nu att göra om kvällarna. Men imorron ska jag upp tidigt o åka runt i Sverige för att kolla på hästar, först västerås sen en natt på hotell i Göteborg och sedan kolla på hästar där hos Sven Ingvarsson. Så nu är det chillkväll, blir nog en HP-film.

Igår kom Glärran hit tidigt och vi gjorde massa underbara saker, badade i poolen, solade, spelade tennis, åkte ring och massa annat skoj. Sen imorse ringde min kompisar Hedda och Sara tidigt och ville spela tennis så då powerwalka jag o glärran till tennisbanan och spelade lite matcher med dom. Efter det åkte vi alla hem till mig och gjorde hamburgare plus bada i poolen. Sen åkte jag och glärran fyrhjuling till bussen där hon for hem. Så sen låg jag o pressa lite själv och simma lite i den så kallade sodastreamen ;) Nu på kvällen kom min syrra ut så det blev ett tredje pass tennis, så nu är jag nya Björn Borg.


Mjaaaooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0