sammanfattning

Tjaa! Jäklar vad längesen jag blogga, det har varit fullt upp och har inte varit taggad på att sitta framför datan.
Skolavslutningen var rolig med alla nior från skolan som ett avslut, somna väl vid 6 på morgonen hos en kompis så dagen efter var jag skittrött och mamma lät mig aldrig för hon tvinga mig att städa rummet.
Igår var ajg i stallet en sväng och hämta lite ridkläder och prata med kompisarna där, sen följde corny med mig ut till Inagrö och vi chilla galet framför filmer, fast hon fick ligga och kolla själv på livet är en schlager för jag la mig och sov. Idag har jag varit powerwalkat i en timme (haha gay) sen invigde jag ett dopp i poolen :) så najs! Nu sitter jag och kollar på Harry Potter och ikväll ska jag nog vara med Glärran.

Här kommer lite bilder från spexdagen som jag tog ;)





PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0