Sommarjobb

I sommar har jag sökt massa jobb, men allt har varit upptagna för att jag var ute försent, men ska kanske ändå försöka mera.. Men jag kommer jobba ganska mycket hemma. Jag hade fått ett erbjudande att måla plankor till trädäcket vid poolen så skulle jag få 12 000:- skitmycket pengar, men han hade räknat ut att det skulle vara 2 km att måla, men lätt värt. Fast sen köper pappajävlen färdigmålade plankor-.-

Men nu har jag iallafall fått ett nytt jobb, jag ska gräva en grop längs huset eftersom det typ har börjat läcka in i huset (jävla tjasthus), jag kommer få 5 000:- jag kommer även jobba på pappas jobb där man tjänar jävligt bra i timmen och kommer klippa gräset då och då för en hundring..

Gropen ska vara 2,10 m djup, men det är redan ganska mycket grävt, så jag har mätt att det bara ska vara 40 cm kvar där det är som djupast. Men på vissa ställen är det knappt grävt någonting...

det är jävligt skarrigt just nu på tomten :P

Och här om dagen skulle jag provgräva lite bara från kanten och stog där i bikini och flip flops och plötsligt rasar hela kanten jag står på så jag ramlar bakänges ner i gropen, hehe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0