3 things

heej, jag har spelat sm mot söder idag, vi förlora så efter matchen tog jag o corny igen oss lite o köpte massa godis o kollade på luftslottet som sprängdes (eller corny kollade inte, hon somna). nu har hon precis åkte o jag håller på att spy av hur mkt jag ätit. vi fick höra att vi ska ha 1,5 veckas paus från basketen, alltså blir det extra mycket ridning o ska med lisi till friskis har jag lovat nu.
imorgon börjar alla skolan utom i min skola där vi har studiedag, fett med soft som glärran skulle säga. så imorgon ska jag till stallet o sen blir det forum o jag ska inköpa detta: (haha lisa det är ditt fel det här med kollagen.)

byxor-gina 199:-, kavaj-lindex 499:-, plånbok-mulberry ca 1800:-
det är inte bestämt att jag ska köpa just detta, ska kolla runt om det finns snyggare, den dösnygga plånboken får tyvärr vänta lite!
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0