hästtävling

Kom precis hem från hästtävling med Rosa! Detta var första riktiga tävlingen på kanske två år eftesom hon varit skadad... Det gick väl sådär, två stopp i 90 cm och ett stopp i 100 cm. Jag hade inte förvänatat mig så mycket eftersom min häst har någon slags damp i huvudet, men resten av banan hoppa hon skitfint efter jag fått cp-ryck och blivit så lack för att hon vägrade. Nu ska vi se om vi ska köpa en till häst för vi vill ha en bättre häst som inte är lika bäng i skallen, men vi kommer nog i vilket fall som helst ha kvar roskan.

Nu blir det snabbdusch sen ska jag åka till glärran och sen ska vi dra till forum!

Här är jag på min häst rosa idag på hopptävlingen!
Resten av alla bilder kommer ikväll, ska även lägga upp en film från när jag red idag ;)
Puuss

Kommentarer
Postat av: linn

sök till ponnyakuten på barnkanalen!!!

2010-05-03 @ 13:22:44
Postat av: amanda

hahaha nej där vill jag inte skämma ut mig XD

min är en storhäst och ingen poony :P

2010-05-03 @ 16:56:14
URL: http://amandathebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0