I am going to Ireland!

Nu är en resa bokad till Irland för mig!
Väldigt impulsivt, kom på för två dagar sen att jag ville utomlands i sommar och idag bokade jag resan. Det var nog dels för att jag fick panik över att syrran åkte till spanien imorse och ska vara där i över en månad. Den resan jag egentligen ville åka på var fullbokad så det fick bli det andra, men det blir bra!
Så några dagar efter skolavslutningen kommer jag tillsammans med några randoms till Irland i en vecka och gå på ett ridläger, eller ja en hoppkurs! Det kommer vara 10 stycken andra i åldrarna 14-18 år och vi kommer bo i en stor herrgård med massa fina hästar på gården. det kommer regna för fullt, men jag tar med mig galonisar!

Nu ska jag plugga lite musikhistoria , uuueew.


Kommentarer
Postat av: andreas

hej, vad roligt att åka till irland ;) vad för galonisar har du? :)=

2011-06-15 @ 21:17:25
Postat av: Amanda

Hej!

Det var förra året jag var på Irland, det var helt underbart! Ska du dit?

Jag hade med mig ett par ridregnbyxor, men behövde aldrig använda dom! Regnade inte en enda dag :)

2011-06-26 @ 23:23:10
URL: http://amandathebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0