i want to get away

Svar till Linni:
Balklänningen och skor kommer upp imorgon! Tålamod min vän :)


Jag har fått lite panik över sommarens planer, idag bokade mamma basketläger i Katrineholm åt mig och det kommer bli lika skoj som vanligt! Men jag vill göra något mer än det...
Klärens och jag har planer på seglarläger eller Hultsfredsfestivalen, så jag hoppas nått blir av.
Tidigare hade jag och mina vänner planerat en resa till Grekland men det verkar inte bli av pga pengar och datumet uppbokat så jag har insett att det är lättast att resa själv! Jag kan ju inte ligga och schteka själv i Grekland så jag ska nog åka på ridresa! Jag har hittat en helt perfekt i två veckor i England som är som en superslapp språkresa där man galopperar på stranden, hoppar, terränghoppning och massa annat skoj med hästarna. Sen shoppar man även och går på disco, hahaha!
Problemet är att det är den ända som är fullbokad av alla resor, döööö!! Jag ska ställa mig i kö annars åker jag till Irland, iväg ska jag iallafall! ;D


Kommentarer
Postat av: cornelia

2010-05-24 @ 22:46:15
URL: http://corny.webblogg.se/
Postat av: cor´nelia

langa in bilderna din lilla räkmacka!

2010-05-24 @ 22:46:59
URL: http://corny.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0