på inköpslistan

Heeeej! Idag var jag och åt massa chokladbollar, bullar och drack saft med mera i sporthallen tsm med skuru ik. Det var straffkasttävling och dunktävlingen och annat trevligt.
Efter alla gått hem tog jag även över sprutgrädden och sprutade på andra (jag vet vad ni tänker) ;)
Grattis till Lina och Alva som fick pris från mitt lag! :D
Nu blir det dags att skriva hållbar framtid!

Här kommer lite saker som står på inköpslistan även fast jag tömt kontot :P
* En transparent strandtunika
*En tukos/ljusblå bikini (tips: använd ljusa och starka färger om du vill se extra brun ut, tex knallrosa som jag redan införskaffat)

                    
                                                                    / amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0