sun is shining

jäklar vilket glassarväder det är idag!
Igår åkte jag efter skolan hem till corny och provade den balklänning hon hade förra året på balen, den var skitfin och jag ska låna den om jag får för cornys mamma för den var tydligen skitdyr. Men helt underbar! Efter det var det fest i hallen med basket ;)
Gårkvällen spenderades i duvnäs utskog med bland annat janni, corny och alva. Det var en massa folk o najs musik och corny slog på stort! Vi åkte hem vid ett-tiden och det var en fartfylld hemfärd på många vis på moppen! 
Imorse åt jag och corny frukost på min ballkong sen packa jag väskan och åkte ut till Ingarö och la mig i solstolen på trädäcket. För tillfället ligger jag i hängmatten och har det soooft och lyssnar på musik med min nya högtalare!

Right now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0