måndag 24 maj

Hej! Nu sitter jag hemma, ska snart plocka fram muiskhäftet och kika lite inför provet men datan känns mer lockande.. Ikväll blir det lagmöte och vi ska få reda på vem vi ska få som coach nästa termin även fast jag redan spanat upp det! Kort dag i skolan som började med två timmars no där jag fick reda på att jag kommer få mvg i biologi, najjs! Sen skrev jag klart en spanska uppsats och efter det tog jag moppen till tandläkaren och skulle kolla att mina tänder satt fast sen (typ två år tillbaka?!) när en tjej slog till mig på en basketmatch. Grejen som man ger stötar med för att känna om dom lever var trasig, men det var tur för det är så jäkla obehagligt. Tror det gick bra ändå.
Här kommer en dagens:


cheap monday jeans lite passande med tanke på att det är måndag,stickad kofta baxad av Corniiii och coolaste glajjorna!
/ amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0