we gonna party like its the end of the world

Tjaaa cooling! Allt är toppen bortsett från att jag håller på att slå sönder min data i bitar. Jag kom också precis hem från basketfeeeeeesten! Nu ska jag ge stänga av skiten innan jag avlivar äckeldatan, men ska först ladda ner lite låtar, sen soooova fettt najjjs. Annars har jag varit i skolan och ätit köttfärssås och spagetti, k. Sen åkte jag till foris och träffa kaaajsaaaman. Neej godnatt.

ÅÅh här är några av mina favvisar från Venezuela. På påsken då jävlar ska jag tillbaka!!!

Hahaha fast jag vill inte tillbaka och träffa den där grabben... Haha han var verkligen hatad av alla speciellt mig för hans fula dans och peddo-personlighet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0