it's a little bit funny

Jag packar för fullt!
Har precis varit hemma hos glärran och gjort sista läxan. Skolan var najs idag, jag fick skrattanfall som vanligt på min redovisning i engelskan så jag skulle fått mvg, men hon sa att hon drog ner det för att jag flamsa bort det så nu fick jag vg+ hahaha! Jag fattar inte varför jag börjar garva hela tiden. Efter skolan red jag på hästen och körde slut på honom nu innan jag åker. Nu måste jag duscha o städa, ingen sömn, det får bli på planet!

Något som ska med är mitt Hawaiin Tropic lipgloss, kan tipsa alla om det här läppglanset med solskyddsfaktor i som samtidigt smakar så gott att man vill strula med sig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0