B-illiga skor

Skor är något jag antingen använder tills de faller sönder eller tar på mig en enstaka gång. Klackar tycker jag är så stört snyggt, men blir som ett höghus plus att man får så ont i fötterna efter ett tag. Därför tror jag hellre att jag satsar på ett par billiga eftersom jag inte behöver någon kvalitet eftersom de bara kommer användas några gånger...
Det spelar ingen roll vilka vinterskor jag köper, alla har gått sönder!!! Spelar ingen roll vilket märke.. Men till hösten så vill jag köpa ett par kilklackar. Jag är taggad på dom överst till höger, men har sätt dom från Vagabond som är mycket snyggare och i äkta skinn så jag får se.
 
Men här är iallafall lite billigt junk som är kopior på snygga skor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0