Insparksfest

Hej!
Igår var det insparksfest med skolan på Metro på söder. Det var rocktema, Alla dansade och det var lök. Men måste säga att kvällens höjdpunkt var nog innan vi drog dit när massa var hemma hos Amanda och taggade till! Alla dansade i soffan, sjöng, sminka sig emo, rev sönder varandras strumpbyxor... Bussresan dit var härlig också, tycker nu i efterhand lite synd om alla andra på bussen haha! Jag gillar våra sånger som "Vi är Östra, vi är bäst, vi är dom som tjänar mest!!!" haha omg.

Jag hoppas allas andras bilder kommer upp, det här var det ända jag lyckades få in i min kamera.






Nu måste jag sova, fucck snart ett. Jag som inte gick o la mig skitsent igår!!!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0