I'm not one of them

Det var ett jävla tjat och gnällande om att Svergedemokraterna som kom med i riksdagen!! Överallt.
Ska jag vara helt ärlig tycker jag att det är värre att vänsterpartiet är med i riksdagen. Kommunistfan! Vi kallar Jimmy Åkesson för den nya Hitler, då är väl Lars Ohly Stalin???!!
Demokrati går ut på att alla ska få säga vad dom tycker. Det är iallafall bättre att gå och rösta på Sverigedemokraterna än att inte gå och rösta alls (ja för dom som är myndiga naturligtvis).
Haha asså det bästa var lätt igår när alla i SD sjöng Jimmy Åkesson tjalalalaaa.......
Jag är skulle aldrig själv rösta på SD, men det jag vill säga är att det är så överdrivet! De har ändå ingen makt för att de kom med i riksdagen. Alliansen har kvar alla gamla saker de infört, dock kommer det bli svårt att införa något nytt nu när de inte har majoritet.

TÖNT

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alliansen har inte alls makten. Dom har inte majoritet vilket betyder att dom inte kan få igenom sina förslag utan att SD måste hålla med dom.

Det var ingen som vann i detta val, alliansen bara förlora minst.

2010-09-21 @ 20:51:01
Postat av: Amanda

Jag sa inte att alliansen har makten, bara att alla gamla saker de infört är kvar. Jag menade att de är ju fortfarande bara allinasen som kan lägga fram förslag eftersom de andra inte sitter i regeringen..



Eller jag ska inte säga nått jag är ingen höjadare på det där med politik.

2010-09-21 @ 21:57:53
URL: http://amandathebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0