Hola Venezuela!!

Hejjjdå mysisar!
Nu åker jag för tredje gången till världens bästa land: Venezuela!
Det kommer bli kaooos. Det är Semana Santa, vilket betyder att det är en högtid de firar rejält. Super och spårar. Pappa har varit där flera gången den veckan och säger att folk är så packade till tusen och vissa går och skjuter med pistol på beachen. Det här känns bra! 
Nej men serri, det här kommer bli så jääävla awesome!! Jag saknar alla sköna galningar därifrån. Jag har köpt presenter till två av mina kompisar så jag hoppas dom blir glada!
Jag hann inte gå och lägga mig så jag kommer sova på flyget som tar över 18 timmar!
Jag kommer hem igen måndagen efter påsklovet! Vi hörs!
MASSSA PUSSAR TILL ER!!!



Kommentarer
Postat av: amanda

re: ojojoj! men vad bra! hoppas du kommer in då och att ja får stipendier så att vi ses i kenya i augusti :) vi kanske kan åka dit tsm!

2011-04-15 @ 07:21:04
URL: http://amandalonneryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0