this time for africa

Jahapp då var ansökan klar till ett nytt gymnasium till tvåan. Jag sökte till Svenska skolan i.... Kenya!!!!
Fast det verkar vara fullbokat eftersom jag är så sent ute, så det är troligtvis inte så stor chans att jag kommer in och jag har ju inte bestämt helt än eftersom jag bara sökte, men jag får se hur det går. Kom på denna idé i helgen och har inte kunnat släppa det, tänkte egentligen inte säga något om det eftersom det är så osäkert att jag kommer in, men kan iallafall nämna att jag gjorde ett försök!
Jag är verkligen supertaggad, har inte kunnat sova på flera dagar för att jag varit så stressad över att jag skulle hinna skicka in alla uppgifter. Men vi får se, jag måste sluta hoppas, kommer bli så besviken!

På det här internatet bor man iallafall på!
 

Kommentarer
Postat av: manda

re: vad kul! hoppas jag kommer iväg då så vi kan lära känna varandra! det är ju tyvärr ganska dyrt :( det tog några veckor... men det finns några platser kvar så jag tror du kommer in! men jag har ingen aning! lycka till! puss

2011-04-12 @ 09:42:40
URL: http://amandalonneryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0