segt

Godnatt, nu går jag och sover. Jag är så jävla trött. Har varit i stallet efter jag sluta skolan vid fyra och jag tog hand om min häst plus min kompis häst så det tog dubbelt så lång tid. Var inte hemma förrän strax innan tio. Sen åt jag middag och la mig i soffan med massa chips och kolla på en film, "hämnden." Nu  ska jag sova, jag har varit död hela veckan, slitit som fan med hästar i flera timmar varje dag, jobbat och pluggat skallen av mig. Försov mig imorse och vakna 11, var trött då också men var tvungen att pallra mig upp. Hemmamys var lite skönt, men imorgon gör jag nått spåårat roligt istället!!
Jeeevligt gammal bild på mig och Kläir, härligt med sommar. Om två veckor är jag iallafall i Venezuela, åååh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0