Bye Sverige!!!!!!!!

Nu är klockan snart fem på morgonen och jag har inte packat klart än, men mina ögon går snart i kors. Jag ska upp igen om två timmar för att fixa iordning mig och sen åka till Arlanda. 12.20 går planet till Afrika. Knaaas.

Var med min bästa Klara idag, hon är så himla fin! jag fick ett avskedsbrev och ett halsband som var en boll med swarowskikristaller och hon hade skrivit i brevet "Swarovskikristallerna symboliserar dig, de är starka, okrossbara, strålande och vackra. Precis som du!" Det blev en del tårar och Lisa kika även förbi vid tolvslaget.
Jag har världens bästa kompisar

Avskedsbrev som fick mig börja böla, snygg med badrocken på också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0