final day.

Hejjjj!!!
Sandhamnstiden är över för iår och det känns förjävligt... Det har varit så oslagbart jäkla bra!!
Igår betsämde vi oss alla för att köra när det var vår sista kväll! Carl-johan hade t.o.m kommit ut för att parta med oss. Natten började med att jag hänkade på Willes välkända cykel Spiltán mot Trouville a la Sofie. Där hade vi trevligt lilla gänget. Sen drog vi oss ner mot klubben. Där bjöds det på rosé av randoms och willeponken bjöd mig på en final tequilashot. Sen blev det lite mycket deeptalk med mina kompisar och jag spåra lite. Vi drog oss mot Öfre, men någon lyckades sätta igång brandlarmet så vakterna kom och sa att vi inte fick fortsätta efterfesta, därför åkte vi till Sofie igen. Jag och wille lyckades ta oss hem på cykeln frammåt 5-tiden. Jag gick sedan och la mig och vaknade 08.55 av att pappa säger: Amanda börjar inte du jobba om 5 minuter?
Mina fem alarm väckte tydligen inte mig. Jag lyckades ta mig dit och sminka klart mig i grönsaksdisken. En sista dag på jobbet och en sista dag på Sandhamn.
Jag hade aldrig förväntat mig detta till sommarjobb.
Nu bär det av till Enköping-Basketläger! Dags att bränna!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0