personal-söndag är kult!

Spååååårad kväll igår! Hahah det var fett kul ändå! jag och Becca gick till Alma och var egentligen ganska otaggade, men vi träffade lite kompisar och några locals på ön kom fram och börja konversera. Becca fick stört mycket ragg och när det stängde vid två drog vi till Öfre, hehehe. Mina sandhamns-polare, Melon-micke och massa sköna hamnvakter plus lite randoms var där! Vi festa, dansa och vissa drack stearin fram till fem. Vi drog oss hemåt och becca började jobba klockan 6 vilket innebar att det bara var att äta frukost på direkten och gå till jobbet. Jag la mig och sov och vakna lite utvilad vid 12 då det var dags för ett morgondopp och sen jobb. Nu har jag varit på grillkväll hos min granne och hans kompis. Vi grilla kött, gjorde potatissallad, drack vin och tog en kaffe och bärtz vid bryggan. Nu ska jag sova. Tidigt jobb imorgon.
Buenas noches!

Hehehe, några campare på bryggan jag slog mig ned hos ett tag!

fekkeee på Öfre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0