boardingavslutning

Helloo. Sitter med min babyolja i håret och försöker plugga mitt i natten... Går åt pipsvängen. Idag har vi haft världens bästa julavslutning, vi åt julbord med all svensk julmat!!! WAAAA!! Under middagen var det massa som uppträdde, några sjöng, höll tal, hade luciatåg, visade en film(som jag kommer lägga upp här sen) och massa annat skoj. Nu har Malín och Fellish åkt hem också... :( Imorgon är det avslutning, då vi först ska ha julklappsspel i min klass sen vet jag inte hur planerna ser ut. Nu måste jag duscha.
Juste, jag var på salong och färgade mina ögonfransar, var fett scary att ligga där och inte få öppna ögon ensam i ett rum med en random afrikan, var fett rädd att hon skulle busa med mig. Hanna gjorde sig också fin inför hemkomsten, hehhehe, hoppas hon får användning för det också!

mina fina presenter jag ska ha med till julklappsspelet!

Kommentarer
Postat av: manda (theoneandonly) (iknowyouloveme)

Oj mannen, här snackar vi fjortismiiiiiiiiin

2011-12-16 @ 10:10:35
URL: http://mandaqv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0